Comservice Company

Bacau: T: 0040-374-177-200 | F: 0040-374-177-226  Iasi: T: 0040-374-177-215 | F: 0040-374-177-233
Mentenanta si suport
 Sentinel – servicii de suport si mentenanta IT
Afacerile moderne, indiferent de marimea lor, se bazeaza pe solutii de comunicare excelente. Instrumentele de afaceri moderne sunt bazate pe tehnologie si atunci cand echipamentele se opresc, compania nu mai functioneaza.
 
Intretinerea corecta a unei infrastructuri tehnologice salveaza pe termen lung: timp, bani si resurse umane. Mentenanta eficienta inseamna continuitate de business, control si performanta. Tocmai de aceea pachetele de mentenanta oferite de Comservice asigura o functionalitate ireprosabila a echipamentelor IT.
  
Un abonament de mentenanta va rezolva problemele legate de infrastructura IT, de reducerea incidentelor si a pagubelor.
 
  Silver Gold Platinium
Numar echipamente <=10 11-20 21-30
Abonament lunar 10 euro 25 euro 40 euro
Pret aditional / echipament 6 euro 5 euro 4  euro
Interventii HelpDesk telefonice 3 5 7
Interventii HelpDesk remote desktop 2 4 7
Interventii on-site 1 3 4
Mentenanta si administrare statii
de lucru + periferice
da da da
Politici de securitate da da da
Devirusare da da da
Configurare echipamente de retea da da da
Optimizare calculatoare 1 / an 1 / 6 luni 1 / 3 luni
Timp de raspuns 3 ore 2 ore 1 ore
Timp de rezolvare a problemei* Next Business Day 7 ore 4 ore
Servicii aditionale (peste contract) 9 euro / ora 7,5 euro / ora 5 euro /ora

*Calculate dupa timpul de raspuns
*Plus durata aprovizionarii in cazul unui defect hardware

 
Prin echipament se intelege: statie de lucru (calculator), laptop
Prin echipament periferic se intelege: monitor, mouse, tastatura
Prin echipament de retea se intelege: router, switch, access point
 
 
 
Beneficiile abonamentului de support si mentenanta IT, Sentinel:
 
Optimizarea costurilor
Prin serviciul Sentimel fiecare client are la dispozitie o echipa de tehnicieni IT foarte bine pregatiti, fara insa a-si asuma costurile de intergare a acestora in organizatie
 
Controlul costurilor
Apeland la un serviciu de support activ care monitorizeaza echipamentele si preintampina incidentele neplacute, costurile neasteptate generate de diverse defectiuni sunt substantial reduse.
 
Contact direct
Serviciul Sentinel pune la dispozitia angajatilor un serviciu telefonic cu numar unic, prin care acestia pot obtine rapid raspunsuri, informatii  sau indcatii privind modul de utilizarea a statiilor de lucru, a sistemelor de operare, a aplicatiilor sau a retelei.
 
Timp mic de raspuns
Pentru rapiditatea supportului, accesul in retea se va efectua folosind programe de conectare la distanta. Pentru statiile client, un sot tip Team Viewer este cel mai indicat; pentru conectarea la alte echipamente se vor folosi programe specifice.
 
Raportarea situatiilor
Lunar clientul va primi un raport cu sumarul incidentelor (numar de incidente, timp de rezolvare, probleme recurente), puncte nevralgice identificate si recomandari pentru parcul IT
 
Programarea lucrarilor
O data pe luna tehnicienii Comservice programeaza o vizita pentru verificarea fizica a echipamentelor aflate sub contract, pentru a identifica anumitele zone de riscuri si a preintampina incidentele neplacute.