Comservice Company

Bacau: T: 0040-374-177-200 | F: 0040-374-177-226  Iasi: T: 0040-374-177-215 | F: 0040-374-177-233
Solutii de lucru colaborativ
Audio
Sistemele audio sunt sisteme electronice de captare, procesare si propagare a sunetului, destinate a fi utilizate intr-un spatiu definit, care sa asigure  performante tehnice necesare unei amplificari sonore de cea mai buna calitate.

In functie de complexitatea si destinatia lor, sistemele audio, sunt compuse din echipamente de captare a sunetului (microfoane), console de de mixare, procesoare de  sunet, surse auxiliare (unitati DVD, Blue-ray, etc.) amplificatoare de sunet si incinte acustice.

De cele mai multe ori sistemele audio sunt folosite in aplicatii destinate salilor de conferinte, salilor de spectacole, amfiteatre, in  sali de curs, spatii publice, etc.

Comservice Company integreaza solutii profesionale folosind echipamente produse de firme de prestigiu ce inglobeaza cele mai noi tehnologii in domeniu. In realizarea solutiilor acordam o importanta deosebita analizei premergatoare in cadrul careia evaluam conditiile specifice si cerintele clientului pentru ca odata realizat sistemul sa raspunda celor mai inalte exigente.
Video
Sistemele video, in cea mai larga acceptiune, sunt definite ca fiind solutii de afisare dinamica a unui continut digital inregistrat sau/si captura live.

Solutiile de sisteme video pe care le propunem clientilor nostrii sunt de la cele mai simple , formate din sistem de afisare video si sursa pana la sisteme complexe care integreaza componente de afisare multipla , surse selectabile, mixare si procesare imagine, interactivitate.

In mod uzual aceste solutii folosesc sisteme de afisare de tip display LCD, LED sau proiectoare video cu tehnologie  DLP si LCD, in proiectie simpla, pe tabla interactiva sau stereoscopica pe suprafete plane sau curbate, prin retroproiectie sau holograme.

Propunerea unei solutii video se face functie de nevoiele exprimate sau cele specifice utilizarii, folosind competente profesionale specializate. Echipamentele pe care le propunem sunt realizate de producatori consacrati, sunt testate in prealabil pentru interoperabilitate si sunt calibrate a functiona impreuna.
Conferinta
Sistemele de conferinta sunt destinate realizarii unor conexiuni simultane, multiple, audio sau cumulat audio si  video in locatii aflate la distanta intre ele sau cu o sala, functie de tipul de activitate sau specificul actiunii (sedinte,prezentari comerciale, training, conferinte, congrese , etc.).

Sistemele de conferinta cumuleaza tehnologii audio de captare sunet, procesare, aplificare precum si tehnologii video de afisare.Complementar acelor tehnologii anterior descrise, sistemele de conferinta video vin cu o componenta de preluare a imaginilor prin camere video specializate, care permit transmiterea dinamica a imaginii live, in internet, prin intermediul unor echipamente de comunicatie denumite generic codec-uri video; acestea convertesc si cripteaza comunicatia video, sunt capabile sa transmita simultan catre ceilalti participanti atat semnal video cat si audio de la camere dar si continut de date de pe o sursa auxiliara (de exemplu, un PC). In aceasta gama de echipamente exista dispozitive care pot functiona ca terminale si servere multi-point, servere de stream-live (prin care se poate transmite live pe un site) precum si servere de stocare accesibile din internet si care permit accesarea de la distanta, autorizata, a inregistrarilor.

In functie de marimea organizatiei, de platforma existenta, atat hardware cat si software, de tipul de conferinte (locale sau regionale, interactive sau de prezentare), Comservice ofera solutia optima fiecarui client asigurand totodata suport in realizarea ei si ulterior in training-ul utilizatorilor sau suport tehnic, oriunde ar fi necesar (atat in tara cat si in strainatate) prin echipele tehnice proprii sau parteneri.
VoIP & Unified Communication
Vocea este doar o piesa in puzzle-ului de comunicare. S-ar putea ca tocmai sa fi incheiat o afacere cu un partener sau client si inca mai trebuie sa primesti sau sa trimiti o factura pe e-mail sau fax, sau s-ar putea sa ai de purtat un dialog mai lung pe chat sau chiar ar putea fi necesar sa discuti cu privire la un prototip de produs prin video-conferinta cu mai multi parteneri de afaceri.
Din cauza lipsei de integrare a tuturor acestor servicii, utilizarea acestor tehnologii nu este optimizata. Ca rezultat, in timp ce comunicarea poate fi eficienta, ea este departe de a fi eficace, atat din punct de vedere tehnic cat si economic. Compara, de exemplu, sa ai servicii si hardware separate pentru telefon, video conferinta, mesagerie instant, fax, etc, cu toate acestea integrate intr-un singur serviciu si cu hardware minim.
Comunicatiile unificate (UC) reprezinta o noua arhitectura tehnologica prin care instrumente de comunicare sunt integrate, astfel incat companiile poate gestiona comunicarea intr-o singura entitate. Pe scurt, comunicatiile unificate sunt puntea de legatura intre VoIP si alte tehnologii de comunicare legate de calculator. 

In functie de marimea organizatiei, de platforma existenta, atat hardware cat si software, de tipul de conferinte - locale sau regionale, interactive sau de prezentare, Comservice ofera solutia optima fiecarui client:
- echipamente diverse pentru conferinte locale, solutii de videoconferinta si teleprezenta - bazate pe IP, permit adaugarea de angajati, birouri la distantă si operatori noi la distanta cu eforturi si cheltuieli minime. In fiecare etapa, echipele au la dispozitie instrumentele diverse de comunicatii, de la voce, mesagerie sau video la vot, „shared desktop” sau aplicatii colaborative ce pot fi accesate de mai multi participanti.

Comservice ofera solutii de comunicare de la echipamente standard sau centrale pana la solutii complexe de integrare a intregului flux de comunicare: voce, e-mail, fax, cu beneficii multiple pentru organizatie:
- reducerea cheltuielilor de telefonie si cu deplasarile, prin activarea comunicatiilor intre locatii diferite, peste internet fara costuri aditionale;
- cresterea productivitatii angajatilor, folosind o solutie integrata de mesagerie, voce si conferinte;
- imbunatatirea timpului de raspuns, facilitand luarea de decizii rapide si implicit satisfactia clientilor.